Често задавани въпроси
Отговори и полезни съвети при избора на бебешки дрешки и детски облекла
-
Въпрос: За колко време пристига направена от мен поръчка?
Отговор: Срокът за окомплектоване на поръчката и доставка до посочения от клиента адрес е до 3 работни дни, освен в случаите, когато фирмата спедитор, с която Киндерланд има договор за доставка – Speedy посещава населеното място веднъж седмично. -
Въпрос: Доставката наистина ли струва 4.99 лв.?
Отговор: Да, доставката наистина е 4.99 лв. и се начислява само, ако поръчката Ви е на стойност под 65 лв. Ако поръчката Ви е за над 65 лв., доставката е безплатна. При избор на доставка до наш магазин, доставката също е безплатна. - Въпрос: Имам карта Kinderland Club, но мога ли да я използвам при пазаруване от сайта?
Отговор: Да, можете да използвате картата. За целта е необходимо да сте въвели номера на картата при регистрация. В случай че не сте, моля, влезте в "Промяна на данни" и въведете номера на картата, или я въведете в полето „Забележка” при завършване на поръчката. Така вече ще можете да се възползвате от отстъпката, която е натрупана по картата Ви до момента. - Въпрос: Мога ли да си поръчам нещо, което пише, че не е налично в момента?
Отговор: Артикулите, които са в графа "Изчерпани" не могат да бъдат поръчани. - Въпрос: Мога ли да поръчам от чужбина?
Отговор: Да, можете да поръчате и от чужбина. Единствената разлика е че цените за доставка се определят в зависимост от държавата, обема и теглото на пратката. За справка, моля, запознайте се с цените за международни куриерски услуги на следния линк: Международни услуги - Speedy - Въпрос: Можете ли да ми изпратите пратката с опция „Преглед”?
Отговор: Всички пратки се изпращат с опция за преглед. Киндерланд спазва предвиденото в КЗП условие за Рекламация. За повече информация, моля, прочетете "Условия за връщане на стоката – Рекламации" в "Общи условия" - Въпрос: Мога ли да върна или заменя стоката?
Отговор: В случай че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ или поради някаква причина не сте доволни от закупения от Вас продукт, можете да го върнете безсрочно.
Артикулите, които връщате или заменяте, трябва да са във вида, в който сте ги получили и да съдържат оригинален етикет и опаковка. Транспортните разходи по връщането са за Ваша сметка.
При замяна, желаният от Вас артикул, ще изпратим обратно към Вас, изцяло за наша сметка. - Възможно ли е да се замени закупена стока, но не в магазина, от който е закупена, а в някой от другите Ви магазини?
Отговор: Можете да замените артикула във всеки един от нашите магазини, независимо от кой точно е закупен. - Въпрос: Често се налага за различни поводи и рожденни дни да се избират подаръци, но не винаги е възможно да прецениш точно размера и стила на дрехите на детето. Предлагате ли ваучери за подаръци с определена стойност?
Отговор: Във всеки един обект от верига магазини "Киндерланд" можете да закупите ваучери за подарък на стойност 30, 50 или 100 лева. Можете да се възползвате от предложението и онлайн, на сайта ни www.kinderland.bg. - Въпрос: Мога ли да закупя от даден артикул цялата серия по цени на едро, без фактура - като физическо лице?
Отговор: Цените на едро са само за търговци, поради което физически лица не могат да закупуват по цели серии на цени на едро.